اهمیت کاربرد آینه محدب پارکینگ
نوشته شده توسط : malihe

کاربرد آینه محدب پارکینگی

اگر بخواهیم کاربردهای جامع آینه محدب ترافیکی و اهمیت خرید آینه محدب ترافیکی را بیان کنیم باید بگوییم که این نوع آینه اغلب در پیچ‌های تند، مسیرهای پر پیچ و خم و رمپ پارکینگ‌های عمومی و خصوصی به کار می‌رود تا دید مناسبی در اختیار رانندگان قرار دهد و تا حد امکان وجود نقاط کور را به حداقل برساند. آینه محدب ترافیکی استفاده شده در جاده‌ها آینه محدب جاده ای نامیده می‌شود و با نام آینه محدب سرپیچ جاده نیز شناخته می‌گردد، این نوع آینه محدب ترافیکی موظف است تا از وقوع حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری کند.

آینه محدب ترافیکی در مسیرها و پارکینگ‌های پر پیچ و خم نقاط کور را پوشش می‌دهد و دید ماشین‌های طویل که عموما دید مناسبی به ماشین‌های پشتی خود ندارد مانند اتوبوس‌ها و کامیون‌ها را وسعت می‌بخشد.

در پارکینگ‌ها نیز استفاده از آینه محدب ترافیکی از برخورد و تصادفات میان خودروها و اتومبیل‌ها جلوگیری می‌کند و حوادث را به حداقل می‌رساند. همچنین از جمله کاربردهای این آینه ترافیکی می‌توان استفاده آن در خروجی پارکینگ‌ها را نام برد. آمار نشان می‌دهد که درصدی از تصادفات در خروجی پارکینگ‌ها و هنگام خروج اتومبیل‌ها از آن و در زمان عبور از پیاده‌رو به سوی خیابان اتفاق می‌افتند و استفاده از آینه محدب پارکینگ می‌تواند احتمال وقوع آن‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

یکی دیگر از کاربردهای آینه محدب ترافیکی در خطوط دوچرخه است. دوچرخه وسیله نقلیه کوچکی است که ممکن است توسط بسیاری از وسایل نقلیه دیده نشود و در نهایت با آن‌ها برخورد کند. به همین دلیل استفاده از آینه محدب ترافیکی در خطوط مخصوص دوچرخه جهت جلوگیری از حوادث توصیه اکید می‌شود.

علاوه بر مسیرها و پارکینگ‌ها از آینه محدب ترافیکی می‌توان در کارگاه‌ها که محل تردد خودروها هستند نیز استفاده نمود. با استفاده از آن می‌توان حوادث را کاهش داد و امنیت کارگران را تامین نمود. به طور کلی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها محل کار افراد زیادی هستند و در آن‌ها تردد وسایل نقلیه نیز به کرار انجام می‌شود به همین علت بهتر است از آینه محدب ترافیکی استفاده نمود و دید افراد را وسعت بخشید. هر چه زاویه دید بیشتر افزایش یابد، بهتر است.

خرید آینه محدب ترافیکی

افراد در هنگام خرید آینه محدب پارکینگی ابتدا باید به نوع استفاده آن و محل کاربردی آن توجه کنند. انواع آینه محدب ترافیکی کاربرد خاص خود را دارند و مکان‌های مختلف مانند پارکینگ‌ ها، جاده ها، کارگاه ها و … هر کدام از نوع خاصی از آینه محدب پارکینگی استفاده می‌کنند.

آینه محدب پارکینگ

علاوه بر نوع و کاربرد مورد نیاز شما، چیز دیگری که اهمیت زیادی دارد استانداردهای خرید است. یکی از ویژگی‌هایی که بهتر است آینه ترافیکی محدبی که در فضای آزاد استفاده می‌شود داشته باشد، مقاومت در برابر تشعشعات فرابنفش است. در این آینه محدب ترافیکی باید از مواد ضد فرابنفش و ضد آب استفاده شود تا در شرایط مختلف جوی عمر بالایی داشته باشند.

فراموش نکنید که آینه محدب پارکینگی – آینه محدب ترافیکی باید نور خورشید را به خوبی بازتاب کند، نقاط کور زیادی را پوشش دهد و به مرور زمان تار نشود.

ایمن ترافیک کالا  که در زمینه تولیدی تجهیزات ترافیکی فعالیت دارد، سعی داشته تا قیمت آینه محدب ترافیکی تولیدی را با توجه به مزایای بسیاری که دارد و کیفیت فوق العاده آن و همچنین قیمت‌های رقابتی موجود در بازار مناسب و ارزان قرار دهد. برای مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس ذکر شده با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: آینه محدب پارکینگ , آینه محدب ترافیکی , قیمت آینه محدب ترافیکی , خرید آینه محدب ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: